Naše case studies

Na 17 tis. sledujících během 1 roku
Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

Na 17 tis. sledujících během 1 roku
Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

Na 17 tis. sledujících během 1 roku
Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online
Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online
Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online
Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Když se jídelna promění v lovebrand
Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Když se jídelna promění v lovebrand
Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Když se jídelna promění v lovebrand
Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

800% růst dosahu za 4 měsíce
Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

800% růst dosahu za 4 měsíce
Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

800% růst dosahu za 4 měsíce
Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.
0+
0+
Dokončených projektů
0+
0+
Dokončených projektů
0+
0+
Klientů, kterým jsme pomohli
0+
0+
Klientů, kterým jsme pomohli
0+
0+
Let zkušeností
0+
0+
Let zkušeností
0+
0+
Specialistů
0+
0+
Specialistů
Jste připraveni zaplnit svůj podnik?
Jste připraveni zaplnit svůj podnik?
Ukážeme vaši značku tisícům lidí, kteří hledají nové místo, kam zajít. Od fotek a Reels až po reklamy. Vy vaříte, my přivádíme hosty.

Na 17 tis. sledujících během 1 roku
Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

Na 17 tis. sledujících během 1 roku
Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online
Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online
Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Když se jídelna promění v lovebrand
Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Když se jídelna promění v lovebrand
Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

800% růst dosahu za 4 měsíce
Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

800% růst dosahu za 4 měsíce
Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.





