Naše case studies

side-view-young-woman-sitting-chair-home

Na 17 tis. sledujících během 1 roku

Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

side-view-young-woman-sitting-chair-home

Na 17 tis. sledujících během 1 roku

Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

side-view-young-woman-sitting-chair-home

Na 17 tis. sledujících během 1 roku

Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

Sick sad vulnerable seeking comfort

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online

Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Sick sad vulnerable seeking comfort

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online

Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Sick sad vulnerable seeking comfort

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online

Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Sick sad vulnerable seeking comfort

Když se jídelna promění v lovebrand

Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Sick sad vulnerable seeking comfort

Když se jídelna promění v lovebrand

Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Sick sad vulnerable seeking comfort

Když se jídelna promění v lovebrand

Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Sick sad vulnerable seeking comfort

800% růst dosahu za 4 měsíce

Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

Sick sad vulnerable seeking comfort

800% růst dosahu za 4 měsíce

Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

Sick sad vulnerable seeking comfort

800% růst dosahu za 4 měsíce

Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

0+

0+

Dokončených projektů

0+

0+

Dokončených projektů

0+

0+

Klientů, kterým jsme pomohli

0+

0+

Klientů, kterým jsme pomohli

0+

0+

Let zkušeností

0+

0+

Let zkušeností

0+

0+

Specialistů

0+

0+

Specialistů

Jste připraveni zaplnit svůj podnik?

Jste připraveni zaplnit svůj podnik?

Ukážeme vaši značku tisícům lidí, kteří hledají nové místo, kam zajít. Od fotek a Reels až po reklamy. Vy vaříte, my přivádíme hosty.

side-view-young-woman-sitting-chair-home

Na 17 tis. sledujících během 1 roku

Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

side-view-young-woman-sitting-chair-home

Na 17 tis. sledujících během 1 roku

Díky kvalitnímu obsahu a strategii se nám podařilo během jediného roku vybudovat komunitu 17 000 sledujících. Dnes je Arte Bianca nejviditelnější italskou pekárnou na Instagramu v Praze.

Sick sad vulnerable seeking comfort

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online

Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Sick sad vulnerable seeking comfort

100 tis. lidí ochutnalo Mexiko online

Za několik měsíců jsme komunitu kolem Chile y Limón zvětšili o 160 %. Obsah s mexickou energií přilákal tisíce nových fanoušků. Bistro se stalo viditelné a láká hosty nejen chutí, ale i online prezentací.

Sick sad vulnerable seeking comfort

Když se jídelna promění v lovebrand

Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Sick sad vulnerable seeking comfort

Když se jídelna promění v lovebrand

Jídlovice dnes nejsou jen jídelna, ale značka s vlastní komunitou. Sledující reagují, sdílí obsah a posílají zpětnou vazbu – sociální sítě se staly prodloužením každodenního setkávání u oběda.

Sick sad vulnerable seeking comfort

800% růst dosahu za 4 měsíce

Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.

Sick sad vulnerable seeking comfort

800% růst dosahu za 4 měsíce

Díky nové strategii obsahu a Reels jsme proměnili neviditelný profil v účet, který zasahuje tisíce lidí měsíčně. Růst bez reklam – čistě díky organickému obsahu.